Bayrock
Content Driven Campaigns
Merkpositionering
Visuele Identiteit
Merk Fotografie
Verander het systeem.
Met behulp van technologische innovatie ontwricht Bayrock de gevestigde orde en laten ze het maken van nieuwe connecties weer over mensen gaan. Recruitment wordt herakderd en gaat naar inzichtelijkheid, zekerheid en transparantie. Het is hun missie om de recruitment markt volledig te veranderen. Te breken met een systeem dat profiteert en niet bijdraagt, om richting een toekomst van echte onafhankelijkheid te gaan. Deze movement beter tot zijn recht te laten komen werd aan Marketing Schmarketing toevertrouwd.
Design gevormd door karakter.
Het ervaren van deze beweging konden we visualiseren door de bijdehante humor door te voeren. We keken naar het uitgesproken en energieke karakter en vormden hieruit een beeldtaal die net zo bold is als Bayrock zelf.
Een merk met een mening.
Uitgesproken in een tone of voice staat voor statements durven maken met een attitude van zelfvertrouwen. Uitgesproken is unapologetic en durven staan voor je eigen waarden en eigen visie. Een uitgesproken rebranding, social en communicatie strategie, uitgesproken content, illustraties en design. Waardoor Bayrock echt als Bayrock voelt.