Incision
Visuele Identiteit
Merkpositionering
Revolutionizing the way surgeons share knowledge.
De manier waarop chirurgen kennis delen wordt revolutionair. Incision revolutioneert de manier waarop chirurgen nieuwe ingrepen leren. Door 3D-modellering, AR en stereoscopisch filmen te combineren, geven ze alle chirurgen, zelfs op de meest afgelegen plekken op aarde, toegang tot baanbrekende technieken. Maar hoe positioneert een disruptieve healthtech scale-up zich in een wereld waar veiligheid en zekerheid cruciaal zijn? Na ons onder te dompelen in het merk, waarbij we veel gesprekken en sessies hielden met alle teamleden en belangrijke partners, ontdekten we dat een betrouwbare aanpak in combinatie met het verkennen van nieuwe mogelijkheden de belangrijkste drijfveren zijn van Incision. Bij het creëren van het merk brachten we twee werelden samen. We verenigden het traditionele met het innovatieve door in het merk eraan te herinneren dat chirurgen altijd al in de frontlinie van medische ontdekkingen hebben gestaan.
We zijn altijd innovatief geweest.
Het begon allemaal met die eerste incisie. Door de huid snijden om te ontdekken wat eronder zit. Voorbij de algemene kennis, voorbij het zichtbare, in een nieuw gebied. We gebruiken dezelfde nieuwsgierigheid en moed als onze voorouders. Door de kennis heen snijden die in individuen verborgen zit en hiermee ervaringen blootleggen. Van individuele ontdekkingen naar gestructureerde collectieve kennis. Die incisie opnieuw maken, samen.
Owning the narrative.
Door elke waarde van het merk te verwerken in de visuele stijl zijn we erin geslaagd om het traditionele te combineren met het innovatieve, het medische met een persoonlijk gevoel en het informatieve met een frisse en activerende dynamiek.
Digitaal en vertrouwd.
Het Incision-leerplatform moet een plek zijn waar chirurgen naar terugkeren. Een plek die aanvoelt als iets van henzelf, die ze kunnen vertrouwen en zo natuurlijk navigeert dat het de eerste plaats is waar ze heen gaan om nieuwe chirurgische kennis te ontdekken.